søndag den 4. december 2011

Er der mon liv i nikolajs Blog

Det er et spørgsmål vi alle må stille os selv en gang i mellem, og svaret er "ja, nu er der". jeg har haft en anelse travlt på det seneste, så der har altså fået lov til at gå et halvt år siden sidst.
Siden i Sommers har jeg lavet følgende:

-Har med møje både bygget og genopbygget en hjemmeside  Nikolajkynde.com  Men nu skulle den også være klar til alle platforme inkl. Ipad. Den er drøn flot, hvis jeg selv skal sige det.
 
-Lært et nyt programmerings sprog (Csound) og lavet tre stykker musik. (de kan bl.a findes på ovenstående hjemmeside)

-Spilet 7 koncerter med Larses instrument, Wanderlende Tak, som er en sær maskine, der ligner en græshoppe, som skider glaskugler ned på et svampeformet klokkespil, jeg må henvise til Larskynde.dk for mere information.
  Under dette punkt hører at mental forberede mig på at skulle til Japan sammen med Lars, Toshie (Larses kæreste) og altså den mærkelige græshoppe, fra den 26. December. (det bliver med andre ord en kort omgang i Danmark her til jul)

- Været et ultra kort smut til Berlin for at fejre Nytår med 4 gode venner.

- bygget et program der kan tage lyd ind fra et instrument, vende det hele lidt på hovedet og sende en herlig støj ud. Der kommer lydeksempler op på min hjemmeside, så snart jeg har spillet min første koncert på tirsdag.

- Forsøgt at lære Spansk. Jeg erkender at det lyder en smule fjollet eftersom jeg endnu ikke taler noget der ligner et brugbart hollandsk, men sagen er altså at jeg, om alt går som det skal, vil tilbringe mit næste skoleår i den Katalonske hovedstad Barcelona. Og der er altså ingen kære mor og talen engelsk.

- Jeg har også spillet et par koncerter med "The Sonology electro acustic ensemble" den sidste sammen med Peter Evans, som er en stor kanon inden for genren, og desuden en vældig flink fyr.

Den 20. December kommer jeg til Danmark, og tager altså allerede hjem igen den 25. December og derfra mod Japan. Jeg glæder mig til at se alle der hjemme.

God Sinterklaas d. 5.

Nikolaj

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar